47. susret mladih Vrhbosanske nadbiskupije

Petak, 25. 5. 2018.

"Ne boj se,Marijo! Ta našla si milost u Boga." (Lk 1,30) glasilo je geslo ovogodišnjega, 47. po redu Dana mladih Vrhbosanske nadbiskupije. Nas 50-ak mladih iz raznih župa: Kreševa, Kiseljaka, Lepenice, Gromiljaka i Fojnice uputilo se u subotu 25. svibnja 2018., autobusom prema Komušini. Stigli smo u poslijepodnevnim satima, a tamo su nas srdačno dočekali volonteri Nadbiskupijskog centra za pastoral mladih "Ivan Pavao II."

Imali smo priliku odmoriti se i okrijepiti, pa čak i poigrati odbojke na kiši, do početka svete mise u 18 sati. Nakon toga uslijedila je večera i radionice koje su se ovog puta pozabavile temom Žena u Bibliji. Slušali smo tako o Blaženoj Djevici Mariji,Mariji Magdaleni, Ani, Samarijanki i ostalima koje su zauzele svoje mjesto u Bibliji i tako naučili neke stvari za koje možda i nismo znali. Međutim, glavni je cilj tih radionica bio istaknuti da žena nije ništa manje vrijedna od muškarca i općenito povući paralelu o važnost žene u današnjem svijetu. Radionice su trajale do 23 sata a imali smo priliku i saznati nešto više o samom geslu kroz predavanje naše sestre Danice Bilić pročelnice Društva Prijatelja Malog Isusa.  Nakon radionica, klanjali smo pred Presvetim uz divna čitanja i još ljepše pjevanje zbora. Odmah iza klanjanja uslijedio je noćni mir kako bismo bili što odmorniji za sutrašnji veliki dan. Djevojke su ostale spavati u crkvi dok su momci spavali u susjednoj župi. Ujutro smo se svi ponovno okupili s tim da je u međuvremenu došlo još mladih tako da nas je bilo stotinjak ako izuzmemo masu hodočasnika. Program je započeo pokorničkim bogoslužjem u 9 sati a u 10 smo se tradicionalnom procesijom s čudotvornom slikom Gospe Kondžilske uputili ka brdu Kondžilo.Posebna pohvala mladima PMI Gromiljak kao i Frami Fojnica za nošenje slike.   U 11 sati započela je sveta Misa koju je predvodio Vinko kardinal Puljić uz koncelebraciju nekoliko svećenika iz raznih župa. Naši momci su nosili sliku Gospe Kondžilske, a svi zajedno smo sudjelovali u procesiji, zajedno sa više od  1500 vjernika iz BiH i šire.  Program se nastavio i nakon mise tako da su održane i Olimpijske igre u Komušini. Za pobjednika je izabrana frama Vitez dok su framaši iz Kiseljaka i Fojnice zajedničkim snagama osvojili drugo mjesto. Vrijeme nas je također poslužilo pa smo mogli uživati u sunčanom danu, a svakako i u obilnom grahu koji su za ručak spremili Pripadnici oružanih snaga BiH. Za nas je ovo bio jedan divan vikend jer smo imali priku slaviti Boga a s druge strane smo dobili priliku i pobliže se međusobno upoznati. Nadamo se da ćemo se u jednakom, ako ne i većem broju okupiti i dogodine jer  ipak na nama mladima svijet ostaje.